T. Paulsen Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Ingen tvil om at man har havnet på feil vei med en semi her. :crazy: Med tanke på at hengeren var full av glassplater gjør vel ikke saken noe bedre. :whistle: Legger ved et par morsomme skilt også. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Dere har det gøy i Vestfold ja. :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Tom, nå er det på tide jeg selger den en ny GPS, dette går ikke lenger...... :crazy: Siter
Ivar Hestnes Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Så ut som en festlig veg å transportere glass på ja :grin: Håpe du har luftfjæring da, eller at det var plexi-glass du transporterte Hva slags bil kjører du da? Regner med at det er en Scania siden du hadde små strøm-kontakter inne i hytta på den, som du nevnte noe om i en annen post. Siter
T. Paulsen Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 GPS`n har overhode ikke gjort noe galt den. Er værre med hva veiarbeiderene har gjort. GPS fant frem til nøyaktig punkt der jeg skulle levere noe dørrammer. Problemet kom da de hadde fjernet snuplassen og erstattet det med en stor jordhaug. :crazy: Valget var å rygge nesten 1 kilometer eller "låne" en industrivei for å komme seg ut. Siter
T. Paulsen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Hjørnet på hengeren inn til fjellet hadde nøyaktig 2 cm klaring i svingen. Omtrent like ille var det i 7 kilometer. Ivar: Jeg kjører Mercedes Actros. (grøss).... (Neida.. Den er virkelig ikke så ille faktisk) Men snart ny Scania R serie. Var ikke mye plexiglass i den lasta der, men alt gikk bra. (heldigvis) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Helt forbausende spør du meg! Som sagt, jeg har alltid hatt stor respekt for dere tungtransport sjåfører! Av og til er det kanskje raskere å kjøre rundt, kan se for meg at det ikke var "pedal too the metal" akkurat. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hvor er du hen i landet på det bildet da? Minte meg litt om gamle åkrafjordsveien bare at der var det mye lenger ned til fjorden, men dog like bratt :eek: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Minner litt om veien opp til Reodor Felgen Siter
Tom Knudsen Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Sluttet som pressefotograf da Tom Arne, eller er du under cover i et eller annet selskap hehe Siter
Roy Halvorsen Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Ja når man ruller rundt på veien med slik redskap, opplever man mye rart. Det var kjente bilder her Tom. Å rygge litt opplever man ofte i den kjøringen vi driver med. Og så blir man god å da hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.