Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ATC trening i morgen Onsdag klokken 18.00 til 20.00 og ønsker så mye trafikk som mulig til, fra og igjennom Værnes sitt luftrom :)

Alle nivå er meget velkommende samt VFR. For de som ønsker å øve ATC prosedyrer er det også mulig å fly IFR ut og tilbake til Værnes.

Skrevet

Og da er jeg den første i rekken til å gratulere deg med ny raiting! Du takler fint stress, og har mye teori innabords - begge er 2 nyttige egenskaper når du skal sitte alene i tårnet :D Takk til de som kom og fløy ikveld!

Hilsen mentor Martin Svarstad

Skrevet

Jepp Gratulerer, fikk meget god hjelp.

En fersking som meg trenger mye av det.

Det viktigste for meg er at ATC snakker rooolig slik at jeg får det in i min interne FMC (les hodet)

takk for en fin kveld SK2302 signing off

Skrevet

Takk til alle som kom å fløy og bidro til nok trafikk så jeg kunne bestå.

Og en spesiell takk til Martin for å være villig til å være læremester selv om det ble en del forsinkelser :grin:

Håper å se dere der oppe og slå gjerne av en prat hvis du titter innom luftrommet mitt ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...