S. L. Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Er det noen som gidder sette opp en norsk server for FSX i dag? Har aldri prøvd ut MP i FSX så kunne vært morsomt og prøvd ut en gang;) Snakkes Siter
Johan Luiggi Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Hva med i morgen kveld? Kunne godt tenkt meg â sitte ATC. Siter
S. L. Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Hmm, her var det lite respons? Hva med i kveld klokka .... 20.00?? Har drevet å forska litt på egenhånd men jeg får ikke inn voice fra de andre pilotene. Noen som vet hva det kan skyldes? Siter
Johan Luiggi Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 vet ikke jeg, kansje du har glemt â slâ pâ voice. Siter
S. L. Skrevet 22. september 2007 Forfatter Skrevet 22. september 2007 Hvordan får man på voice da? Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 I options menyen för du starter sessionen sâ skal det stâ "Enable Voice Communitacion for all pilots" og da krysser du av pâ den. Siter
Lars Overgaard Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 jeg har lagd en nå den heter >>Flightsim.no<< passordet er LARS_Pilot Siter
Kristian Larsen Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 muligens eg setter opp en server en eller annen dag også. Men er ikke den aller største kløpper i engelsk. Men har vært i ATC tidligere for ca et års siden for de som husker det på flesland, vis eg setter opp, så blir det i såfall flesland igjen, håper at pilotene har fått litt mere vett inn i skallen på det siste året, det var ikke mye fornuftig flygning sist gang vertfall. Vis eg setter opp, så går nok noe også på norsk mens annet går på engelsk, vil prøve engelsk så godt eg klarer av det eg har lært av ATC fra FS9. I starten vil eg sette serveren opp med passord og være aleine inne for å prøve lære meg litt med vordan ting funker i kontroll tårnet før eg åpner den for andre, så får eg se om eg føler at dette er noe for meg fremdeles Siter
Øyvind Colliander Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Jeg trenger noen ivrige sjeler på msn som kan mase på meg med FS! Gjerne FS9, men har FSX også da. Så kan jeg sikkert prøve meg på MP også. Alle som vil, kan legge meg til... oyvindc88@hotmail.com Siter
Lars Overgaard Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 muligens eg setter opp en server en eller annen dag også. Men er ikke den aller største kløpper i engelsk. Men har vært i ATC tidligere for ca et års siden for de som husker det på flesland' date=' vis eg setter opp, så blir det i såfall flesland igjen, håper at pilotene har fått litt mere vett inn i skallen på det siste året, det var ikke mye fornuftig flygning sist gang vertfall. Vis eg setter opp, så går nok noe også på norsk mens annet går på engelsk, vil prøve engelsk så godt eg klarer av det eg har lært av ATC fra FS9. I starten vil eg sette serveren opp med passord og være aleine inne for å prøve lære meg litt med vordan ting funker i kontroll tårnet før eg åpner den for andre, så får eg se om eg føler at dette er noe for meg fremdeles [/quote'] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.