Gå til innhold

FSX session i kveld???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, her var det lite respons? Hva med i kveld klokka .... 20.00?? Har drevet å forska litt på egenhånd men jeg får ikke inn voice fra de andre pilotene. Noen som vet hva det kan skyldes?

Skrevet

muligens eg setter opp en server en eller annen dag også.

Men er ikke den aller største kløpper i engelsk.

Men har vært i ATC tidligere for ca et års siden for de som husker det på flesland, vis eg setter opp, så blir det i såfall flesland igjen, håper at pilotene har fått litt mere vett inn i skallen på det siste året, det var ikke mye fornuftig flygning sist gang vertfall.

Vis eg setter opp, så går nok noe også på norsk mens annet går på engelsk, vil prøve engelsk så godt eg klarer av det eg har lært av ATC fra FS9.

I starten vil eg sette serveren opp med passord og være aleine inne for å prøve lære meg litt med vordan ting funker i kontroll tårnet før eg åpner den for andre, så får eg se om eg føler at dette er noe for meg fremdeles

Skrevet
muligens eg setter opp en server en eller annen dag også.

Men er ikke den aller største kløpper i engelsk.

Men har vært i ATC tidligere for ca et års siden for de som husker det på flesland' date=' vis eg setter opp, så blir det i såfall flesland igjen, håper at pilotene har fått litt mere vett inn i skallen på det siste året, det var ikke mye fornuftig flygning sist gang vertfall.

Vis eg setter opp, så går nok noe også på norsk mens annet går på engelsk, vil prøve engelsk så godt eg klarer av det eg har lært av ATC fra FS9.

I starten vil eg sette serveren opp med passord og være aleine inne for å prøve lære meg litt med vordan ting funker i kontroll tårnet før eg åpner den for andre, så får eg se om eg føler at dette er noe for meg fremdeles [/quote']

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...