Skrevet 17. september 2007 17 år Jeg har installert BF2, 1.4-patchen og Project Reality mod'en. Det er imidlertid ingen for tiden som ser ut til å ha BF v1.4 og Project Reality samtidig så det blir stusslig å tenke på online spilling der i gården! Er det mulig å avinstallere 1.4-patchen?
Skrevet 17. september 2007 17 år Forsøk å se etter moden under "Legg til eller fjern programmer", og avinstaller den derfra om du finner den der!
Skrevet 17. september 2007 17 år så etter den der, men den er ikke til å finne... må nok re installere.
Skrevet 17. september 2007 17 år Forfatter For et rot. BF2 er det mest toskete spillet jeg har vært borti rent krysskompatibelt sett
Skrevet 17. september 2007 17 år Jo men når du ser i Community og Mods så står det 1.4 1.41 var bare en serverupdate. Vent heller på Forgotten Hope 2, mod til BF2. Den kommer til å rule. Er nok rett rundt hjørne nå. Den er laget 100% fra bunn av. Så en av de nyeste filmene på YouTube fra en dogfight, det var bare helt rått. FH2 utspiller seg under andre verdenskrig, for de som ikke viste det. Dessuten blir dette noe du glatt ville gitt 449,- for i butikken, men det fine er at den blir helt gratis.
Skrevet 17. september 2007 17 år Jeg lurer på om det går ann å jukse litt med ammo i singelplayer. Blir lei av å gå tom for ammo. Noen tips?
Skrevet 17. september 2007 17 år Gjør deg selv til Commander og drop noen crates her og der, så går du ikke tom. Glemte jo og svare trådstarter, hvis du går til dette stedet så vil du finne de gamle patchene. Installer den versionen du vil ha oppå den nåværende, funker helt fint. Husk bare å bruke Full og ikke Inkrementell version.
Skrevet 17. september 2007 17 år Forfatter Jeg fant ut hvorfor jeg aldri finner de andre. Jeg har en eldre DVD så jeg har versjon 1.0.... på clean install mens de andre har 1.1.... Håper de legger inn 1.4 etterhvert Finnes det andre steder å laste ned enn fra den talentløst trege eagames-siden?
Skrevet 17. september 2007 17 år Så du ikke linken...? Norsk server. http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.php?action=category&id=28
Skrevet 17. september 2007 17 år Forfatter Inne på menyen har jeg versjon/byggenummer/whatever 1.1.2963-795.0 etter å ha installert Patch v1.4. Jeg har "gammel DVD" uten alle fire typene BF2. En kamerat har ny DVD og ved clean install har han noe med -797 i stedet for -795 som jeg har. Når jeg starter med Project Reality aktivert får jeg ikke opp noen med samme versjon og samme mod. Jeg finner folk med samme mod, og folk med samme versjon, men ingen med begge deler. (Med "folk" menes her folk som spiller i et opprettet game). Jeg prøvde å "tvangsjoine" ved å d***e i den røde skriften, men jeg får beskjed om at min versjon er eldre en serveren selv om jeg har installert patch v1.4. What to do? Knekke DVD'en og kjøpe en ny? Ufortjente ekstrapenger i kassa på EA Games som følge av "gammel DVD" ?
Skrevet 17. september 2007 17 år Jeg nevner det igjen... Jeg har et annet mod (Point of Existence 2) hvor siste patch kreves. Jeg nevner igjen - 1.4 er IKKE siste patch - 1.41 er siste.. Basta bom! Official BF2 Patch, Version 1.4.1(Required For PoE2) Kilde : http://www.pointofexistence.com/poe2full.php Bare så det er sagt - patchen til 1.41 er SINNSYKT tung - så ikke la deg lure ved install - åpne programmet èn gang - la den få noen minutter på å starte opp (varierer fra PC til PC - alt fra 1-2 minutter til 6-7) og la patchen få jobbe seg gjennom.. Den tar tid! EDIT: Jeg har også -797.. Det er nok trolig 1.41-patchen som gjør at det står det. Jeg forhåndsbestilte BF2 da det ble lansert.. Så da vet du hva mitt utgangspunkt er. Om han kameraten har kjøpt av nyere dato er nok 1.41-patchen implementert!
Skrevet 18. september 2007 17 år Forfatter Aha... Det er visst 1.41 som følger med de nye DVD'ene. Tror saken er løst!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.