Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Dette er årets godbit for alle racing- og bilinteresserte! Et skikkelig bra bilspill basert på BMW M3. Og det er helt GRATIS. Greia er at en kun kan kjøre BMW M3 og bane Nurbürgering. Men det er jo ikke så verst da.. Ligner ellers veldig på GTR2, så bilen fungerer ganske realistisk. Ikke noe Need for Speed dette.

Det er lagt opp til konkurranse på nettet. Mon tro om vinneren får en real M3? :)

http://www.m3-challenge.com/

Rask nedlasting i hvert fall her

Skrevet

Dette er meget bra ja. Det er så morro å kjøre rundt med denne M3'en rundt nurburgring med Logitech G-25 rattet :) og da spesielt i multiplayer.

Og dette spillet er utviklet av det samme teamet som er bak GT Legends og GTR seriene :)

Skrevet

Dette var et bra spill :)

M3 er jo favorittbilen min.

Spiller slår ikke rFactor i kjøreopplevelse, men til å være et gratis spill er det absolutt godkjent!

Takk for tipset om spillet :)

Skrevet

Ja, det var jo ikke noe dårlig det her. Jeg må si at lyden av V8ern er noe av det beste av billyder jeg har hørt i et spill. Utrolig bra gjengivelse.

Vi har BMW med V8er, og den høres veldig, veldig lik ut. På lavere turtallsregioner.

For den V8ern som sitter i M3er helt utrolig hissig.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …