Tormod Ihlen Skrevet 20. juli 2001 Skrevet 20. juli 2001 Er det noen som vet om noen bra kyst-texturer til FS2000. Har lett litt rundt på nettet, men finner veldig lite. Jeg har installert Texturen til Lennhart som jeg er veldig fornøyd med, men kyststripen er veldig lite realistisk synes jeg. Jeg leter også etter litt informasjon om hvordan man bruker Flight Management Computeren, som følger med Airport 2000 vol 3. Har problemer med å få samkjørt den med autopiloten. Det virker som om FMC'en ikke har noen innvirkning på autopiloten eller Nav radioen, skal den det? er ganske grøn på dette området.. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Kjempefint om det er noen som kan hjelpe Mvh Tormod Ihlen Siter
Geir Johannessen Skrevet 20. juli 2001 Skrevet 20. juli 2001 Hei Når det gjelder kyst-texture så er det nok ikke så mye å finne nei. Det finnes litt for USA og Europa, men bare for små områder. Tror det finnes et program for å endre kystlinjen, husker ikke i farten hva det heter. Vi får vel leve med den hakkete kystlinjen til FS2002 kommer, ser ut til at det blir mye bedre da. MVH Geir Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.