Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg planlegger å kjøpe Yoke og Pedaler til MS Flight Simulator 2002 og Fly!2. Vil CH Flight Sim Yoke USB og PRO PEDALS USB være et godt valg?

Finnes det noen alternativer jeg bør se nøyere på?

Hvis jeg kjøper CH, bør jeg kjøpe CH Flight Sim Yoke USB eller CH Flight Sim Yoke USB LE? Vil jeg savne funksjoner hvis jeg velger billig utgaven, eller klarer man seg fint uten?

Hvor kjøper jeg CH produkter i norge?

Mvh

Mikkel Ellingsen

Skrevet

Hei Mikkel, og velkommen til Flightsim.no som nytt medlem!

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men en liten opplysning om "kjøreregler" i forumet. Når du har postet et innlegg under ett emne (i dette tilfellet under "Datamaskiner og utstyr generelt", er det ikke vanlig å poste det under et annet emne. Dette er ikke noen pekefinger, bare hvordan ting virker her.

Du skjønner, de fleste av oss flightsimmere er så nysjerrige at vi nærmest sjekker alt som kommer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Hilsen en gammel veteran;

Roald

Skrevet

sorry... men aktiviteten så liten ut på utstyrs siden, dessuten oppfattet jeg kaffe kroken som et åpent forum. På de fleste UBB forumer pleier jo de forumene nærmest å være urørt av moderatorer. Beklager, da vet jeg det. Skal ikke gjenta seg...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...