Kim Vanvik Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 I det siste da jeg forsøker å logge på Vatsim, kommer jeg ikke inn. det kommer bare opp en feil melding: An error occured connecting to the air traffic control server, the ceonection was unexpectedly closed. er det noen som hvet hva feilen kan være? Kim Siter
Åge Storli Berg Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Prøvd flere servere da? No brannmur eller no antivirus da? Får se på det når du kommer hit i morgen kveld, om du ikke får det til før Siter
Roy Halvorsen Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Se her Prøv en annen server. Har sliti med det samme. Lykke til Siter
Kristian Nafstad Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jess, det har vært problemer med noen Europeiske servere. Så igår var jeg på VATSAF-1 og ikke noen Europeiske .. Men litt av en tittel på http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=360692 ? Fikse den kanskje? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.