Gå til innhold

Britney har vist fortsatt et par fans....

Featured Replies

Skrevet

Er det mulig?? Herregud, begynner og grine og alt mulig.. Leave her alone, I Mean it!! Og begynner og grine mer etter det... Hun kunne trengt seg litt hjelp.

Skrevet

Oi, dette var ille... :grin:

Men seriøst, jeg nekter å tro at dette er en mann. Ser jo ut som personen bruker mascara, og den stemmen virker bare ikke spesielt maskulin..

Men OM dette er en gutt... Hmm

Skrevet

Å?

Men ingen reaksjoner så langt slår videoblogger Chris Crockers innstendige trygling på YouTube om å la popprinsessen være i fred. «Leave Britney Alone!»' date=' har han døpt videoinnslaget som [u']han[/u] selv har postet på den verdensberømte videonettsiden - og som i skrivende stund har blitt sett av 3,5 millioner mennesker.
Skrevet

Dakars person. Må være bra ille for hu/han når britney slutter å lage crap for godt:) Nei faen heller, ikke la Briney være! ;D

Skrevet
I følge VG er det en kvinne..

Hehh, ja og hvem tror på det som står i VG eller annet mediamøkk? ikke jeg. Og det er en gutt. Ta å se profil og gutten har jo skjeggvekst. Han har jo også sminke HEHEHEHE :grin: :grin:

Skrevet

Herregud.... leave her alone! i mean it!

hun dama der burde få exstremt mye hjelp...

det lingner på en mann også..

en dame med bart :crazy: høres litt rart ut

hun liker kansje britney men jeg tror neppe

britney liker henne

mvh lars overgaard

Skrevet

Stakkars.. alt han/hun/det vil ha er bare oppmerksomhet og publisitet og alle sammen gir etter og faller for det. Den tingen der kom jo til og med på amerikanske nyheter etter det jeg har forstått, så dette vesenet har tydeligvis fått til det han/hun/det vil..

Den første videoen der ble bare for dum til at jeg orket å se hele.. Huff for en tragisk person..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …