Andreas F. Tollefsen Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Dette er ikke flightsim relatert, men jeg tror nok likevel at det vil være greit å ha en skikkelig støvsuger til å støvsuge cockpitrommet Har vunnet en Nilfisk Extreme X300 via jobben som jeg gjerne vil selge. Den er helt ubrukt, og ny pris er 3895,- Selger den for 3300,- uåpnet. Send meg en mail hvis noen er interressert på andreasft [at] gmail[.]com Siter
S. L. Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Håper det er ubrukt du mener og ikke utbrukt? En vesentlig forskjell der :grin: Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Hehe. En liten, men ganske graverende feiltasting der ja. Takk for oppmerksomheten Siter
Kristian Nafstad Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Dette er jo en skikkelig støvsuger da .. Hehe .. Jeg har desverre .. Eller mamma har Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.