Ståle Andre Ustad Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Hei! Hver gang jeg skal sitte ATC må jeg slå av Antialiasing.. Noen som vet om noen måte jeg kan få VRC til å bli skarpt på uten å gjøre dette? Siter
Daniel Larsen Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Er ingen andre måter å gjøre det på, dessverre. Er enig at det er litt mye styr Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Dere skrur av AA? Blir ikke grafikk vanligvis seende bedre ut med AA på? Edit: Testet det selv og bildet ble helt ødelagt med AA på :crazy: Jeg fikset det raskt og enkelt i grafikkortet sitt kontrollpanel. Har du ATI eller nVidia? Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 ATI. Er ikke det at det tar så lang tid, men det ville jo vært enda litt enklere å ikke måtte gjøre det Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Nå har jeg nVidia da og jeg gikk raskt og enkelt inn i kontrollpanelet, skrudde av AA og det trenger jeg bare å gjøre en gang, så er det lagret helt til jeg forandrer det igjen. Blir det ikke lagret når du gjør det? Virker som et problem å spørre på et ATI support forum. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 Ja men jeg switcher jo som regel ofte mellom FS og VRC. Og hvis jeg skal kjøre tower view så hadde det jo vært _litt_ kjekt å ha Anti-aliasing på slik at FS ikke ser helt dass ut.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.