Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Så var utvekslingen av Italienske F-104 over [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

I perioden 10/19-7 har jeg hatt det hyggelig med daglige flyvninger, med 4 fly klokka 0900 og kloken 1300. De landet ca. en time etter T/O. (de hadde alltid 4 utvendige tanker, 2 på vingespiss, og 2 under vingene) Det var som å kome tilbake til 70 og begynnelsen av 80 tallet, med go gammeldags "svartrøyk" i fra motorene når AB ble slått av. En så "svartrøyken" lenge før en så flyet på lang "finale". Høy innflyvnings hastighet, med laaag rollout på RW. (De brukte også bremseskjerm)

Da var vel dette siste gang vi kunne se slike fly ? I så fall: synd ! (fikk heldigvis tatt fine video-opptak)

BYE BYE F-104 !

Skrevet

Noen som har fått bilder av flyene? Og kan vi vente å se de på Airpics.com snart? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

Bare for å pirke litt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] så er IATA-koden til Bodø BOO [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] BDO er Bandung, Indonesia [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men som sagt var bare litt pirking det da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] No Offence

Skrevet

Det var nok ikke siste gangen det er F-104 i Norge... Det kommer Italienske F-104asa til Rygge mot slutten av uka. Italienske F-104 er med jevne mellomrom innom Rygge.

I helgen har det stått en KC-135 fra Mississippi ANG på Rygge. Fikk meg en tur opp i cockpiten på fredag.

Jens-Ole

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …