Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Halloen!

Er der nogen som har F-16 stikkene til FS? De skal visst være laget i metall og være "autentiske". Spørsmålet mitt er; dersom noen har den - har throttlesaken et lite "håndtak" (idlecuttoff) ? eller er den ikke tatt med?

Skrevet

Ser at jeg egentlig svarte uten å være 100% sikker nå:P Den har ikke throttle idlecutoff, jeg blandet en knapp som ligner den på stikka. Men jeg kan i hvertfall anbefale Cougaren! Falcon 4.0 og HOTAS stikke er en uslåelig kombinasjon. Anbefaler deg også å sjekke denne nettsiden.

Skrevet

Idlecutoff er (merkelig nok) dessverre ikke tatt med på cougaren. Det er naturligvis et stort minus, så der må du nesten veie for og imot. Prisen har riktig nok sunket en god del siden jeg kjøpte min for 2995,- :grin: .

Skrevet

Det skal da sies at du med litt kreativ programmering kan lage en ordning hvor throttleaksen genererer et tastetrykk et bestemt sted på aksen, evt når du holder en annen knapp inne hvis det er å foretrekke for å unngå feiltagelser.

I tillegg er det meget følbare "detents" for AB og Idle. Noen falconversjoner støtter (for cockpitbuilders spesiellt) at idle detent aktiveres når du beveger throttleaksen under et visst punkt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …