Christer Havnø Skrevet 18. juli 2001 Skrevet 18. juli 2001 Hei der, jeg bare lurer på om noen av de lynx pilotene jeg prata med på sortland marinebase's åpen dag bruker å være innom her? De kommer fra 337 SQN som er stasjonert på Bardufoss! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
H S Skrevet 22. juli 2001 Skrevet 22. juli 2001 Hei Christer! Så vidt jeg vet er jeg den eneste flyveren på 337skvadron som er innom forumet her. På den åpne dagen på SKYS som du refererer til var det bare en flyger (de andre er systemoperatør og maskinist + redningsmann),og jeg kan formidle kontakt med han dersom du ønsker det. med vennlig hilsen Hans Petter Siter
Christer Havnø Skrevet 23. juli 2001 Forfatter Skrevet 23. juli 2001 Ja det kunne være hyggelig, slik at man ikke mister kontakt med de. Nå er det vel maskinisten, han 1. lt. furre var det vel som kanskje husker meg best... Du kan jo hilse han i fra den karen som han tegna ei super tegning av motoren på lynx'n til... Håper bare han husker meg.... Du kan jo, kanskje få han til å stikke innom her så jeg kan prate direkte med han... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.