Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei

Noen som kan tipse om bra og billige mp3 spillere med følgende kriterier:

* Plugges rett i usb porten på pc og kommer opp som en hd, helst uten kabel men ikke krav.

* Det må ikke følge med noe driver dill. Har jeg den med i lomma skal jeg kunne overføre musikk fra hvilken som helst pc.

* Enkel å betjene samt grei lyd og ok spilletid.

* Helst helt standard minijack plugg for headsett, for å unngå adapter.

* Helst radio men ikke krav.

En kompis kjøpte en mp3 spiller hvor han ble lovt at den skulle komme opp som hd, men neida; krevde installering av program og drivere i ett opplegg som skulle ta timesvis. I tillegg måtte sangende "konverteres" før de gikk inn på spilleren. Makan til søppelsystem skal man lete lenge etter... Skjønt, jeg vet ikke hva som er greie alternativer heller.

Noen eksperter her?

Skrevet

Har en Creative Mp3-spiller som er slik du beskriver denne.. Men husker ikke helt hva den heter men trur det var Nuvo (eller noe slikt) og har plass til 1GB musikk.

Skrevet
  • Forfatter

Ok, da prøver vi å skaffe oss en Muvo. En kompis kjøpte Zen, og det var jo bare trøbbel å få den opp å gå, og det tok evigheter å leggel inn/konvertere inn på spilleren.

Skrevet

Creative sine plug and play-spillere fungerer fint. Jeg hadde dog mye trøbbel med å få den til å virke med det gamle hovedkortet mitt (Chipsettet var ikke kompatibelt), men nå virker den som en drøm. Bare å kopiere musikken over, og eventuelt lage mappestrukturer.

Skrevet
  • Forfatter

Hmm. En annen kompis hadde kjøpt seg en Muvo, og han sa at denne krevde at drivere ble installert før man fikk kontakt (dukket opp som HD) med den via USB.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …