Tom Knudsen Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Kan i de mest ekstreme tilfeller bli litt vel ivrige i tjenesten Siter
Lars B. Frostad Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 He he, huff - hvis dette hadde vært sant; hadde jeg nok vært livredd (selv med rent mel i posen) dersom jeg hadde støtt på denne.. Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. september 2007 Forfatter Skrevet 13. september 2007 hehe ikke sant, kiip doggy dette, gir Cujo en helt nye mening. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Den var da søt og pen med rosa øyne å det hele. Stakkars Sam derimot strøk i inntaket til hundepolitiskolen pga. dårlig syn (grå stær) Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 "Stakkars Sam" får det til å fryse nedover ryggen min, den minner meg om en eller annen figur fra en skrekkfilm jeg mener å ha sett. :sick: Ikke min type hund men den har vel kanskje sine gode sider som eksempelvis skremselshund? Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 uff da, dakar da.... Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 uff da' date=' dakar da.... [/quote'] Ja, stakkars hund. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.