Skrevet 9. september 2007 17 år Som den bidragsperson du er, til dette miljøet, både som sponsor av denne siden, og igjennom både FLG og OFKL, ønsker jeg å gratuler deg så mye med dagen!
Skrevet 9. september 2007 17 år Slutter meg til Kenneth og Anders! Gratulerer hjerteligst med dagen vår alles kjære Geir!
Skrevet 9. september 2007 17 år Støtter dem over meg. Gratulere med dagen, Geir. Feir med måte da og godt valg
Skrevet 9. september 2007 17 år Gratulerer så meget med dagen, Geir! Du er en topp person for flightsim miljøet!
Skrevet 10. september 2007 17 år Gratulerer så mye med dagen Geir. Du gjør en kjempejobb for Sim miljøet
Skrevet 10. september 2007 17 år Du fortjener så klart en liten oppmerksomhet, så grattulerer med dagen!
Skrevet 10. september 2007 17 år Gratulerer med dagen Geir! Selv om man ser 10 år tilbake og lengter dit, lengter man tilbake til dagen i dag om ti år, så at man fyller stadig flere år er verdens minste og mest naturlige ting. Altså er vel den beste tid den man har i øyeblikket. Dævven jeg burde begynne å lage bursdagskort i photoshop eller noe!
Skrevet 10. september 2007 17 år Gratulerer med dagen! Og forresten takk for at du lot meg delta på FLG i fjor selvom jeg såvidt var for ung!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.