Tore Stabell Kuloe Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg har installert SB, og den virker utmerket. Er det noe jeg går glipp av når jeg ikke bruker FSinn i stedet for, eller er det rett og slett hipp som happ hvilket av dem man bruker? Siter
Lars Hassel Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg personlig, syns SB er bedre, men det er får min del! kan si den sånn at første gang jeg prøvde sb og første gang jeg prøvde FSinn så skjønte jeg mer av SB, da jeg får min del syns det er veldig ryddig, og lett og lære, setter man seg inn i FSINN så er nok det sikkert like bra! men smaken er som baken;) den er delt:) Mvh Lars Petter Siter
Svein T. Henriksen Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Enkelt.. SB er enklest,bruker heller ikke så mye ressurser. Den gjør det den skal. FSInn er bedre,ikke minst kan man se andre i riktige modeller og paints. Har også mange flere ekstrafunksjoner som kan være bra å ha samlet i en applikasjon. Bruker derimot mye mer ressurser i FS en SB. Den er også litt mer komplisert å finne ut av. SB for førstegangsbrukeren og FSInn for den erfarne kanskje? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.