Skrevet 9. september 2007 17 år Hallo. Finnes det noen gode elektronikkbutikker/simbutikker i Warzawa?
Skrevet 10. september 2007 17 år Forfatter Noen som vet? Skal bortover i høstferien, og tenkte jeg skulle se om jeg fant noe til cockpiten
Skrevet 10. september 2007 17 år Jeg har ikke peiling, men Norge har som kjent veldig billig elektronikk...
Skrevet 10. september 2007 17 år Forfatter Ja....særlig!! Nei skal bortover dit i høstferien, har hørt at ting er billigere der så, resten skjønner du selv
Skrevet 10. september 2007 17 år Har en venn som er halvt polsk og han kan bekrefte at det er mye billigre i polen enn i norge men tror ikke han kan noen butikker i polen som selger sim ting.
Skrevet 10. september 2007 17 år mulig det er billigere i polen hvis vi ser bort ifra hva en gjennomsnittspolakk tjener kontra en nordmann
Skrevet 10. september 2007 17 år Elektronikk er ikke noe billigere i Polen. Det eneste som er billigere der er mat o.l. Klær og elektronikk er så godt som samme priser som Norge.
Skrevet 11. september 2007 17 år Sindre Gi meg par dager så skal du få adresser og det hele om det fremdeles er aktuelt? Når det gjelder priser så kan elektronikk komponenter være biligere der nede. Du må bare finne riktig sjappe med riktig kar som driver det. Finnes mange butikker som drives av entusiaster som "knuser" priser til Elfa-Polen. Er jo tråssalt fra Polen...
Skrevet 15. september 2007 17 år Det er mange av de butikkene i Warszawa. Du har: - en ved Ul. Promenada rett ved ul. Belwederskiej (ul. betyr gate). - ved Ul. Jagiellońska 5 rett ved ul. Okrzei (butikken heter GOMIS eller BOMIS tror jeg) - ved ul. Wolumen/Kasprowicza - det er stor markeds plass. Best å besøke på en søndag. - ul Namysłowska 12 (Euroservice 2000) - ul. Przy Agorze 26 - ul Niepodległości - Elekonikk torg De fleste drosje sjofører vet hvor butikkene ligger. Skal du bruke drosje i Warszawa så bruk kun RADIO TAXI de er mest å stole på. Det står på bilene dems RADIO TAXI. Om du er på flyplassen i Warszawa så lander du som regel i Etiuda terminalen. Liten terminal rett ved hoved terminalen. Gå til venstre etter ad du går ut fra Etiuda og gå inn i hoved terminalen. Du skal ikke opp men ned, altså på gate planet. Der har du informasjon. Spør om tel. nr. til RADIO TAXI. Er du på sentral stasjonen (hoved tog stasjon) så spø i de to avis butikker alla Narvesen. De liggeri hoved hallen. Vanskeli å ikke se dem. Pass på pirat taxi, og taxi som vil på død å liv at du skal bli med dem. bruk RADIO TAXI.
Skrevet 15. september 2007 17 år Forfatter Takker for gode råd!! De kommer godt til nytte!!...reiser forøverig med Norwegian Er det noe datautstyr/elektronikk du har priseksempler på, så jeg kan sammenligne?(simutstyr er ikke det dummeste ) Igjen takk!!!!
Skrevet 16. september 2007 17 år Tenker du på noe datautstyr så er det bare å glemme. Jeg stortsett opplever at prisene der nede er høyre enn her i Norge og at datamaskiner er stortsett dårligere utstyrt. Vi i Norge har så enorm datamaskin forbruk at prisene blir presset ekstra mye ned. Men slike ting som eks. TV er biligere og ikke minst utvalget er bare så enorm. Elkjop og dems utvalg er bare så supåer elendelig kontra butikkene der nede. Dra gjerne til butikker som Saturn eller MediaMarkt da vil du se hvordan Elkjip burde se ut. Mår du er i Warszawa så er du nødt til å besøke de store kjøpesentrene. Det er morro. Du blir bare så satt ut at det går ann å ha så mye utvalg. Uff, Ola Normann landet "suger" på utvalg og konkuranse.. Desverre!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.