Skrevet 9. september 2007 17 år I 2002/03 gikk det en spenning-serie som omhandlet data kriminalitet og lignende på TV2. Jeg tror kanskje den var australsk. Handlinga er vel en politi gruppe eller lignende som bekjemper data kriminalitet. Noen som husker hva denne serien heter, eventuelt noen som vet hvor jeg kan finne TV2 sitt sendeprogram fra 2002?
Skrevet 9. september 2007 17 år du kan jo prøve å søke etter serien på IMDB.com Hvis du husker litt mere (som f.eks skuespillere o.l) så kan jo kanskje det også være til hjelp. Husker iallfall at jeg fulgte med på Water Rats (den er Australsk)
Skrevet 9. september 2007 17 år Forfatter Jeg fant, jeg fant. Etter et lite søk på TV2.no fant jeg ut at det var Level 9 det het. Forøvrig amrikansk serie som gikk på TV2 høsten 2002.
Skrevet 9. september 2007 17 år Det husker jeg, var en epsiode hvor en ahdde tukal med elektronikken på noen fly.
Skrevet 13. september 2007 17 år Når man snakker om TV-serier; tydelig at TVNorge muligens har fått kjøpt inn en del tv-serier billig. Bl.a. har de nå vist sesong: 1 av både "Invasion" og "The Surface", men begge disse seriene ble kansellert i USA etter Season: 1 - og det er dermed ikke laget flere episoder.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.