Skrevet 13. mai 2008 16 år Gammel tråd, men hvordan står det til med russen i år? Vært på noen russetreff? Selv har jeg ikke vært på noe mer enn dåpen for vestbyrussen (ble døpt "cthulhu" om noen skjønner den..) Full i dag og skole i morgen, må stå opp om under fem timer. Morro
Skrevet 14. mai 2008 16 år Gammel tråd' date=' men hvordan står det til med russen i år? Vært på noen russetreff? Selv har jeg ikke vært på noe mer enn dåpen for vestbyrussen (ble døpt "cthulhu" om noen skjønner den..)Full i dag og skole i morgen, må stå opp om under fem timer. Morro [/quote'] Tssj.. jeg sovnet med ølen i hånden, første skoledag i tredje klasse :grin:
Skrevet 14. mai 2008 16 år Selv har jeg vært på de fleste treffa ( Landstreffet i Stavanger, Tryvann, fylkestreff, dåp osv) Nesten så jeg begynner å se frem til 17 mai og slutten av russetiden. Festing, lite søvn, fastfood, terroruker, knuter...kjenner det tar på kroppen :whistle: Men det jeg kanskje ser mest fram til, er å kunne bruke noe annet enn russebuksa!
Skrevet 14. mai 2008 16 år Jeg ble døpt Planestalker, det skulle være planespotter (noen i klassen som hadde sett karen på norges herligste), men de husket ikke hva det het, og da ble det planestalker. Jeg har ikke vært på noe særlig av treff, bilettene for kongeparken var jo utsolgt for et år siden!! Vi har også fått streng nei til "terror", dersom vi "eskorterer" noen ut på utsiden av skolebygningen for å vanne dem risikerer vi anmeldelse for overgrep.
Skrevet 14. mai 2008 16 år Skal på Skiphelle-treffet i Drøbak på fredag. Er visst lovet fyrverkeri! Det er alltid fyrverkeri ved midnatt på dette treffet Fra jeg var to år bodde jeg 500 meter fra Skiphelle, og hadde gooood utsikt hver gang. Sist gang jeg så det fyrverkeriet var jeg selv deltager på treffet, som russ'01
Skrevet 15. mai 2008 16 år "Pilot in Command" ble russenavnet mitt.... Har ikke tatt helt av i russetia, men har vært på de fleste kroene for skolen, samt Landstreffet i Kongeparken Nå er det bare å nyte de siste dagene med sol og russetid Ser frem til morgendagen og nasjonaldagen
Skrevet 17. mai 2008 16 år Forfatter Da var russetiden over, folkens! Synd, men det er godt å få slappe av litt! Nå har jeg vært ute og rullet og hatt et vanvittig pengeforbruk på alkohol hver dag siden 23.april, med unntak av to dager sånn halvveis! Så nå er i allefall jeg sliten, etter å ha toppet tiden med russetoget i byen i dag! Morro har det vært, et evig minne. Etter å ha vært på alle Tryvann-treff, i Stavanger og på alle uoffisielle treff som ikke gikk samtidig som alt annet, så må jeg si at ingenting var som Stavanger. Da allsangen av "Idyll" under Postgirobygget-konserten eksploderte, var det nesten til å gråte av! Fantastisk!
Skrevet 17. mai 2008 16 år Digg! Endelig kan vi gå i fred på skolen uten å måtte være redd for å bli spruta ned :grin:
Skrevet 17. mai 2008 16 år Forfatter Jeg skal donere vanngeværet mitt med en ti-liters ryggtank til neste års russ på Ås vgs.
Skrevet 17. mai 2008 16 år Jeg spruta ned godt over 50 russ med vanngevær i sted, jeg og 20 andre storma de. :grin:
Skrevet 17. mai 2008 16 år Hehe, digg å gå rundt med et kamera rundt halsen og et annet over skulderen. Ingen som spruter på meg da
Skrevet 18. mai 2008 16 år Stemmer Audun, her hos oss har vi vært så snille at vi har passet på alle "ikke vanntette" greier mens vi har vannet folk :grin: men som jeg har sagt tidligere ble vi truet med anmldelser for å vanne folk, så det var ikke spesielt artig. Som Aleksander sa, det skal bli godt å slappe av litt.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.