Skrevet 8. september 2007 17 år Hei! Finnes det noen andre steder på nettet en på Viasat On demand du kan se den?
Skrevet 8. september 2007 17 år Hvis du har helt vanlig kabeltv fra f.eks. Canal digital, så kan du se den nå på viasat4. Bare søk. Jeg ser nå, har ikke betalt en krone ekstra.
Skrevet 8. september 2007 17 år Grei kamp. Men litt hjemmedommer da Men med Iversen med er alting bra!
Skrevet 9. september 2007 17 år Litt hjemmedommer?? Carew ble jo felt to ganger innafor 16 meteren uten at dommeren gjorde noe! og nâ litt offtopic, Frankrike-Italia endte 0-0! Men sjekket du pâ kanalen der ZTV var för Kim? For Viasat 4 tar visst over for ZTV.
Skrevet 9. september 2007 17 år Forfatter Vi hadde ikke ZTV fra før vi. Så derfor jeg ikke trodde vi hadde den, men jeg fant den når jeg søkte
Skrevet 9. september 2007 17 år Litt hjemmedommer?? Carew ble jo felt to ganger innafor 16 meteren uten at dommeren gjorde noe! og nâ litt offtopic' date=' Frankrike-Italia endte 0-0! Men sjekket du pâ kanalen der ZTV var för Kim? For Viasat 4 tar visst over for ZTV. [/quote'] Begge gangene var garantert straffe!!!
Skrevet 9. september 2007 17 år Fra norske øyne, ja. Den ene var på grensen, den andre ikke straffe. Holding nevnte kommentatorene på den ene episoden. Så ingenting av det, heller ikke i reprisen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.