Skrevet 7. september 2007 17 år Er det noe her som har peiling på tog og linjenettet i Norge? Jeg skal ha fraktet en bil fra Narvik til Drammen. Den skal bli fraktet med tog, det er en av norges bilfraktere som står for tansporten, og de sender den med tog. Men hvor går toget fra Narvik til Drammen?? ER det via Sverige, eller går det tog fra Narvik og nedover Norge?? Hadde vært morsomt å vite hvordan toget går for å få bilen frem. Truls
Skrevet 7. september 2007 17 år Fra Narvik går jernbanen til Sverige. For å ta jernbane gjennom Norge er nordligste sted Fauske (som er et godt stykke sør for Narvik, på høyde med Bodø). http://www.jernbaneverket.no/jernbanenettet/Jernbanekart/
Skrevet 7. september 2007 17 år Er det noe her som har peiling på tog og linjenettet i Norge? Jeg skal ha fraktet en bil fra Narvik til Drammen. Den skal bli fraktet med tog' date=' det er en av norges bilfraktere som står for tansporten, og de sender den med tog. Men hvor går toget fra Narvik til Drammen?? ER det via Sverige, eller går det tog fra Narvik og nedover Norge??Hadde vært morsomt å vite hvordan toget går for å få bilen frem.[/quote'] Tog fra Narvik til Oslo-området går via Sverige, nedover langs østkysten, og kommer inn i Norge igjen via Kongsvinger. Det er Ofotbanen A/S som kjører biltogene til og fra Drammen.
Skrevet 8. september 2007 17 år Jeg ville kontaktet Bjørn Erik Stubberud fra Fredrikstad. Han skal nok kunne det meste innen rutetider;) Se her!
Skrevet 8. september 2007 17 år O.T. Hvor mye koster det å få fraktet bilen på toget ifra Narvik og ned?
Skrevet 8. september 2007 17 år Forfatter Takker for svar:-) Da vet jeg at bilen går på tog fra Narvik og igjennom Sverige på sin ferd sørover til Drammen. Bilen kommer fra Harstad, den har gått med biltransport til Narvik, og tog videre til Drammen. Det var forhandleren i Harstad som fikk ordnet med transporten, og transportøren tar med bilen som "såkalt" returlast. Prisen helt frem til Drammen, kr 4000.- Truls
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.