Kristian Nafstad Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg vet det er poster om hva jeg trenger osv.. Men jeg skjønner ikke helt. Hvilke programmer trenger jeg, og hva er hvert program til? Har da FS2004. Hvilke sider må jeg registrere meg på, osv? Og ossen connecter jeg da liksom til den serveren via FS2004? Siter
Trond Meier Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Du kan enten lese www.vatsim.net/prc eller "fly online, nytting informasjon" i dette forumet. Siter
Kristian Nafstad Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Har nå lastet ned noen program, og VRC. Er det dette programmet jeg må ha for å fly online? Og ossen brukes det? Ossen kan jeg spille på den norske serveren? Siter
Magnus Eliassen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 For det første: LES! All info du trenger står på "NEW PILOTS START HERE" på VATSIM VRC er et program du bruker for å være ATC (flygeleder) på VATSIM, det kan IKKE brukes til å fly med, da trenger du FSINN eller SQUAWKBOX Siter
Kristian Nafstad Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Så det nå .. Jeg fikk feilmld når jeg starta flight sim og hadde Squawkbox installert... Takk Feilemeldingen sier: "The SquawkBox module was unable to start because FSUIPC could not be initialized. Ensure FSUIPC is properly installed and restart Flight Simulator to try again." Siter
Einar Kristiansen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Har du innstalert FSUIPC? Du finner den her husk rett versjon (FSX/FS9) Legg inn fsuipc.dll i modulmappa til FS Siter
Kristian Nafstad Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Hvilken version skal jeg da ha a? Har 3.75 FSUIPC Squawkbox 3 Siter
Kristian Nafstad Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Nå prøver jeg FSInn. Gjorde alt dem sa på tutorial på http://www.mcdu.com/media/swf/tuto1vatsim.htm Men under connect så står det connect i ca 1 min .. Også baer slutter den. Får ikke opp noe mer liksom. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.