Gå til innhold

Need for Speed III: Hot Pursuit, noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Satt her å tenkte over de gode timene jeg hadde foran PCen før i tiden med Need for Speed III: Hot Pursuit.

Er det noen som har dette spillet?

Virker det i Windows XP?

Hvis det er noen av dere som har det er jeg interissert i å kjøpe det, let me know!

På forhånd takk! :)

Skrevet

Den beste prisen jeg har fått per dags dato er 10,- eks. frakt, dog med frakt på 15,- så er vi oppe i 25,-

Men hvis du får sendt spillet i dag, og en garanti foreligger på at den vil funke på Windows XP så kan vi kanskje bli enige om 30,- inkl. frakt? ;)

Skrevet
Hehe ;) ...Hva synes du om grafikken? :grin::whistle:

Må innrømme at jeg ikke har fått prøvd det ennå :blush:

Har hatt litt redusert tilgang på internett og PC de siste dagene, men når jeg kommer så langt skal jeg med glede kommentere den.. ;) :grin:

Skrevet

Akkurat...

Da jeg prøvde å kjøre spillet fikk jeg en beskjed om at CDen var korrupt. Prøvde å re-installere, men samme feilmeldingen dukket opp. Har også prøvd å kjøre det med (fyfyskalikkenevnes..crack...fyfy) men uten suksee..

Har ikke gidd til å lete etter andre som har det, så hva sier du min gode mann.. How much?! ;)

Skrevet

I fare for å tråkke langt over enkelte folks grenser:

Ikke at jeg forsvarer piratkopiering på noen som helst måte, MEN, når det er sagt, jeg tror ikke jeg hadde gått i fistel om jeg så at en kamerat hadde skaffa seg Need For Speed 3: Hot Pursuit, eller et hvilket som helst annet spill som ikke lages lenger og som produsenten ikke lenger tjener noe penger på, på ulovlig vis. ;)

Skrevet

Fikk spillet på lørdag, og kan vel si at jeg har spillt det ved hver mulige anledning! Grafikken synes jeg egentlig er forbausende bra til å være ett spill fra 1998, så regner med at jeg blir å finne bak rattet på en politibil på jakt etter råkjørere de nærmeste ukene!

Takker Stian! :)

Skrevet

jeg bruker NO CD-PATCH på alle spilla mine jeg, fordi jeg ikke gidder å leite etter CD'en hver gang jeg skal spille det. Og kalle det crack er vel å tøye det litt langt mener nå jeg. Jeg må da for fanden få lov til å gjøre hva jeg vil med noe jeg har kjøpt selv.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...