Ivar Skaugstad Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hei igjen! Satt her å tenkte over de gode timene jeg hadde foran PCen før i tiden med Need for Speed III: Hot Pursuit. Er det noen som har dette spillet? Virker det i Windows XP? Hvis det er noen av dere som har det er jeg interissert i å kjøpe det, let me know! På forhånd takk! Siter
Per Johansen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Kan bekrefte at det virker i XP ja. Edit: Her får du tilfredsstilt alt Need for Speed: http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=PC&searchstring=need+for+speed&page=search&pa=search&go.x=37&go.y=7 Siter
Frode Skibrek Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg har. Selger ikke under 499 + frakt... sender med postens billigste fraktmåte... Siter
Stian Isaksen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg har det også, selger det for 300,- Kjøper betaler frakt. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Takk for tipset Per! Til dere andre.. Ja sa*tan for noen kompiser dere er! :grin: Prutingsmonn..? :cool: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Hehe, har vel forstått det slik at jeg egentlig betaler for den tiden du ikke får spillt det lengre? :whistle: Tenk på alle de timene du ikke får brukt det lengre nå! :grin: Siter
Stian Isaksen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hvor mye er du villig til å gi da? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Den beste prisen jeg har fått per dags dato er 10,- eks. frakt, dog med frakt på 15,- så er vi oppe i 25,- Men hvis du får sendt spillet i dag, og en garanti foreligger på at den vil funke på Windows XP så kan vi kanskje bli enige om 30,- inkl. frakt? Siter
Stian Isaksen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg kan garantere at det funker på XP. Men jeg skal nok ha mer enn 30,-. Så du får bare slå til på det andre tilbudet ditt Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Da var det innstallert på PCen, så blir nok noen sene nattestimer. Men takker for engasjemanget Stian! Siter
Stian Isaksen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Hehe ...Hva synes du om grafikken? :grin::whistle: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Hehe ...Hva synes du om grafikken? :grin::whistle: Må innrømme at jeg ikke har fått prøvd det ennå :blush: Har hatt litt redusert tilgang på internett og PC de siste dagene, men når jeg kommer så langt skal jeg med glede kommentere den.. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Akkurat... Da jeg prøvde å kjøre spillet fikk jeg en beskjed om at CDen var korrupt. Prøvde å re-installere, men samme feilmeldingen dukket opp. Har også prøvd å kjøre det med (fyfyskalikkenevnes..crack...fyfy) men uten suksee.. Har ikke gidd til å lete etter andre som har det, så hva sier du min gode mann.. How much?! Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 I fare for å tråkke langt over enkelte folks grenser: Ikke at jeg forsvarer piratkopiering på noen som helst måte, MEN, når det er sagt, jeg tror ikke jeg hadde gått i fistel om jeg så at en kamerat hadde skaffa seg Need For Speed 3: Hot Pursuit, eller et hvilket som helst annet spill som ikke lages lenger og som produsenten ikke lenger tjener noe penger på, på ulovlig vis. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. september 2007 Forfatter Skrevet 10. september 2007 Litt i grenseland, men tatt i betraktning at spillet er i orginal embalasje og er bestående av orginal CD så er det vel ikke "piratkopiering" i den forstand å bruke en crack.. Eller? Men jeg ser tankegangen din. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 Fikk spillet på lørdag, og kan vel si at jeg har spillt det ved hver mulige anledning! Grafikken synes jeg egentlig er forbausende bra til å være ett spill fra 1998, så regner med at jeg blir å finne bak rattet på en politibil på jakt etter råkjørere de nærmeste ukene! Takker Stian! Siter
David Gabrielsen Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 jeg bruker NO CD-PATCH på alle spilla mine jeg, fordi jeg ikke gidder å leite etter CD'en hver gang jeg skal spille det. Og kalle det crack er vel å tøye det litt langt mener nå jeg. Jeg må da for fanden få lov til å gjøre hva jeg vil med noe jeg har kjøpt selv. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Jeg må da for fanden få lov til å gjøre hva jeg vil med noe jeg har kjøpt selv. Da er vi enige. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.