Michael Olesen Skrevet 15. juli 2001 Skrevet 15. juli 2001 Hej, Er der nogen som ved om SAS flyver direkte til syden (Palma, Faro, Alicante etc.) her i sommerperioden, uden uden at skulle skifte i København ? Hvis ja, hvilke dage, tidspunkt, flytype ? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Jens Cedlind Skrevet 15. juli 2001 Skrevet 15. juli 2001 De flyr til Nice lørdag og søndag morgen. Flyvningen står i Travel Book oppført med MD82. Det ser desverre ut som at SAS ikke lengre flyr til Malaga og Alicante direkte fra Oslo. De flyr også charter til bl.a. Palma, Malaga og Alicante. Siter
Michael Olesen Skrevet 15. juli 2001 Forfatter Skrevet 15. juli 2001 Hej Jens Tak for svar, jeg glemte at skrive at jeg specielt tænkte på charter ruter. Travel Book har jeg selv [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Arne Habostad Skrevet 16. juli 2001 Skrevet 16. juli 2001 Tok en tur til Thassos, Hellas i juni i år.Fløy SAS charter fra OSL til Kavalla (KVA),MD80. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.