Skrevet 6. september 2007 17 år Hei allesammen. Er gået hen og blevet arbejdsløs, for første gang i ca. 35 år. Når jeg søger jobb, vil alla ha min >CV<..! Jeg er helt klar over at "måske" betyder atester, svennebrev osv..... MEN! Hvad står bogstaverne C og V egentlig for ? Og hvor meget skal stå i en såkalt "CV" ? Bliver kanon glad for svar Svar bliver belønnet med et bilde av Triken, jeg er co-pilot på, ok !
Skrevet 6. september 2007 17 år http://da.wikipedia.org/wiki/Cv Et curriculum vitæ eller curriculum vitae (forkortes CV eller cv) er en kort levnedsskildring, der oplyser om uddannelses- og erhvervsmæssige kvalifikationer, og som anvendes i forbindelse med skriftlige jobansøgninger.
Skrevet 6. september 2007 17 år CV = Curruculum Vitae (Kompetanse og utdanningsoversikt i korte trekk) Freddy
Skrevet 6. september 2007 17 år Her ser du et eksempel på en CV. Jeg har derimot aldri fått bruk for CV selv. Da jeg "søkte" jobb sist ble jeg spurt enkelt og greit: Eier: "Hvor tungt kan du kjøre?" Jeg: "Så tungt jeg vil" Eier: "Fint.. Her er nøklene. Trekkvogna står der borte".
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.