Alexander Storvig Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg hører på opera og min favoritt har alltid vært Pavarotti. Utrolig trist at han døde imorges. Denne posten er dedikert til Luciano Pavarotti, legger til en videoklipp av han: RdTBml4oOZ8 Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 En "stor" mann er gått bort, hvil i fred. Siter
Alexander Storvig Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Der forsvant den pompen Noe jeg ikke har fått med meg? Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 pomp = pompøs = pompøs (av fr. pompeux, hunkjønn pompeuse, til pompe, stas), praktfull, staselig; høyttravende; prangende. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg hører og en del på Opera, men mest klassisk. Dette var forferdelig trist. Han hadde en helt unik stemme som ikke ligner noen andres. Mange gode minner. Siter
michael8210 Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 ZaufjDVYivc Personlig så synes jeg at han sang Nessun Dorma best i senere tid på åpningen av OL i Torino. På en eller annen måte så ser han så glad ut. Han har et spesiellt uttrykk...kanskje han skjønte at dette kanskje var en av de siste ordentlige store tingene han kom til å synge på. Hvem vet. Dette var jo helt på slutten, før han trakk seg tilbake på grunn av kreften. Har alltid hørt mye på Pavarotti og de Tre Tenorene. Men når han synger Nessun Dorma alene, så er det helt spesiellt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.