Trond Meier Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 http://www.vaccsca.org/site/news.php?id=252 Siter
Lars Hassel Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 og gratulasjoner sendes fra Sørlandet;) Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Tusen takk alle sammen!! Jeg håper jeg kan få til litt i Norge. Håper jeg på sikt kan få mere aktivt både for atc og piloter i Norge. Håper å få laget et flyinn før 1 november, og ønsker innspill hva dere ønsker. Både atc og piloter er velkommen med innspill. Siter
André Strandbakke Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 om det er noe en IRL flygeleder kan bidra med så send gjerne meld til meg Tipper vel dere vil ha det realistisk? Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Vel det er bare å sende meg en mail på accsca3@vaccsca.org med info om hva du kan bidra med! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.