Skrevet 4. september 2007 17 år I forbindelse med dødsfallet til forfatter og flyger Leif Hamre nylig, kom jeg på at jeg hjalp en her på forumet med noe leksehjelp ang. en oppgave om nettopp Hamre. Jeg hadde en pdf-fil av en artikkel som jeg kopierte teksten inn her (eller Kaffebaren). Nå finner jeg ikke igjen fila lokalt hos meg, og jeg finner ikke igjen postingen, og jeg finner den ikke igjen på nettet engang. Er det kortere arkiveringstid på Snackbaren enn de andre forumene? Og er det noen som husker hva jeg skrev? :blush:
Skrevet 5. september 2007 17 år Har du endret på "Display Valg" nederst på Snackbaren evnt. på du andre forumene? Har du leita i mellom "Mine innlegg" ? Når du søker lokalt, har du velget at det skal søkes inne i filen og ikke bare i filnavnet?
Skrevet 5. september 2007 17 år Tror det var meg du hjalp, men jeg finner ikke tråden igjen. Har ikke fått med meg at han er død.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.