Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Den siste måneden har jeg puslet litt med å laste opp noen av bildene mine til et webgalleri. Synes denne løsningen var veldig enkel og grei.

Tenkte jeg skulle dele galleriet med dere, hvis noen har tid til å ta en kikk :)

http://audunb.moo.no

Originallink - http://picasaweb.google.com/AudunBraastad

Hadde vært hyggelig med konstruktiv kritikk på bildene ;)

Hvis noen har tips til flere kategorier jeg kan legge ut, så bare i ifra.

Skrevet

Wåo wåo WÅO! Folkens! Hva skjer? Bare se, ikke røre?

Syns galleriet funker fint, og bildene er bra. Med unntak av den slangetingen. EKKELT!! Takler ikke sånne.. :P

Liker spesielt godt de høyballene som du viste meg på msn litt tid siden. Stemningsfult og helt klart i "Windows skrivebordsbakgrunn"-klasse! :D

Skrevet
  • Forfatter

Ikke for å virke sur eller grinete, men jeg bare lurer på:

Hva er det som er galt siden jeg har fått ingen eller høyst 1 kommentar de tre siste gangene jeg har lagt ut bilder/film her på forumet?

Jeg prøver så godt jeg kan og legge inn kommentarer på andres bilde/filmposter, og da hadde det vært hyggelig om jeg hadde fått noe tilbake.

Det er jo lov å si ifra hvis man ikke liker det jeg har lagt ut også.

Skrevet

Jeg synes du har mange bra bilder her. Fine komposisjoner og gode fargespill i mange av bildene. En ting jeg vil sette fingeren på (jeg driver og "øver" meg på det selv), er og prøve og få bildene rette etter horisonten. Noen av bildene dine oppfatter jeg som litt skeive. Er ikke snakk om den store skeivheten, men et tips til videre fotografering :-)

Ellers så synes jeg at antall innlegg du har skrevet på dette forumet er et ypperlig tall (787) :-)

So long!

Skrevet

Ikke så mange titter innom Snackbaren dessverre... gjør det bare av og til selv. Men akkurat nå stakk jeg innom og fant en drøss med aldeles nydelige bilder!!! Flybildene i galleriet var utrolig flotte. Skarpfulle og masse kvalitet! Bra jobbet :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …