Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Veit noen åssen jeg får te mediedeling mellom Media player og XBOX 360? Jeg har en kabel mellom pcen og XBOXen, og pcen er på trådløst. Så jeg trur problemet er at jeg ikke har tillat andre enheter til å komme på internett gjennom min pc. Veit noen åssen jeg gjør det i Vista? Fikk det til i XP...

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke til trådløs-greier, men kan man i utgangspunktet være "i nettverk" kun mellom to trådløse enheter, utenom en trådløs switch da? Skrik gjerne ut om jeg tar feil her.

For å få spilt av filmer/tv-serier/musikk/se på bilder på XBOX360'en, må du først starte opp Windows Media Center (om du er på Windows XP, sjekk på websidene www.xbox.com - står det du trenger å vite der) - og velg i innstillingene et sted at du vil legge til en Media Center Extender (MCE) - så stikker du på XBOXen og lar den finne maskina - mener å tro du blir oppgitt en kode du må føye til til PCen så de skal kommunisere og godkjenne hverandre. Deretter er resten som en lek. :)

Om du har DivX-filmer du vil se på XBOXen fra PCen vil jeg anbefale Transcode360!

Jeg gjør dette selv, med kabel.. Har kablet nettverk i tre etg her i huset, luksus kanskje - men det gjør susen :)

Skrevet

Niks. Det får du uansett ikke om du plugger i en ekstern harddisk/ipod/annen mp3-spiller heller...

Ser ut til at det å bruke custom tracks ikke er mulig med XBOX360, med mindre det er noe jeg har oversett. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …