Tord Øvrebotten Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Selger en stk AMD 64-bit X2 6000+ prosessor (3,0 GHz, AM2) Prosessoren har kun blitt brukt i liten periode og har aldri blitt brukt i spill eller tunge oppgaver. Prisantydning: 1000,- + frakt Selger også fire stykk Corsair DDR2 PC6400 1 GB minnebrikker, har også bare blitt brukt i en liten periode og har aldri blitt brukt til spill eller tunge oppgaver. Prisantydning: 300,- stk. 550,- for 2 stk 1100,- for alle sammen. +frakt Noen interesserte? Siter
kjetil asphaug Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Hei Hvorfor skal du selge dette?? Kjetil Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Fordi jeg har fått nytt hovedkort (P5K Deluxe), Prossessor (Intel Core 2 extreme 3,00 GHz) og hovedkortet benytter DDR3. Ganske enkelt derfor. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Virkelig ingen interesserte? Siter
Toril Madsen Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Oj, høres spennende ut, la oss få vite hva hvor fort det kommer til å kjøre, og hva slags ram setter du i? Jeg har lenge ventet på at noen endelig skal gå for DDR3 Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Har enda ikke fått testet maskinen helt skikkelig. Og er ikke helt sikker på om RAMen holder mål til de andre komponentene. Satte i 2x Corsair TWIN3X 1333MHz DDR3, 1GB, DHX, Men jeg tror jeg skal gå for noe SLIKT . Bare vente på neste mnd. lønn. Siter
Toril Madsen Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jaggu meg kostbart du, og det ekstra du vil ha i speed og latency koster forholdsvis mye. Jeg lurer på om prisene kommer til å droppe litt på den type minne eller om det er for tidlig ennå. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vet ikke hvordan markedet ligger nå. Jeg har vært totalt blind for priser og sånt når jeg kjøpte PCen. Skal bruke PCen til en del video og musikk. Og gjerne kjøre konserter, med lyder, programvare-synther og video. Da trenger man et system som reagerer raskt. Men det ser ut som jeg må ta turen på QXL. Men det var litt greiere her, for her trenger jeg ikke å måtte selge alle delene i lag. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hva skal du ha for alt samlet? Er interesert. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Det blir vel 2200 når jeg regner i hop. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 Glemte å nevne det ja. Kjøpt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.