Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei, jeg har lest at det er en del lureri med de abonnementene Onecall tilbyr til mobiltelefoni. Blant annet at det med gratis oppstartsavgift de første 88 minuttene ikke alltid stemmer.

Er der riktig?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener jeg...

Lureri? 88 minutter? Oppstartsavgift? Hva da?

Man får 120 minutter (2 timer) gratis ringetid + 90 gratis SMS hver måned, ingen månedspris, gratis etablering, gratis portering av nummer og ingen bindingstid.

Enkelt og greit! Ikke noe muffens der...

Forstår ikke helt problemet.

Skrevet
  • Forfatter

Var bare noe jeg leste på en eller annen nettside. Der var det folk som hadde lagt ut klager på at OneCall hadde gitt folk regning på ringeminutter som ikke hadde blitt foretatt, så det var grunnen til at jeg lurte. Dårlig formulert fra min side.

Det var også noen som klaget på at de måtte betale oppstartsavgift på de ringeminuttene som var gratis.

Når jeg leser sånne ting, så blir jeg ikke helt trygg på selskaptet :)

Skrevet

Kan absolutt anbefale One Call. Med et ikke alt for utagerende mobilforbruk ringer og taster du nærmest gratis. På "dine sider" på onecall.no har du bra oversikt over forbruket ditt slik at du lett oppdager det om fakturaen du får tilsendt ikke stemmer. Kjenner ingen som har hatt det problemet du referer til.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …