Skrevet 13. juli 2001 23 år Tenkte jeg skulle spørre om noe, er så varmt ute at jeg ikke gidder å leit [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Finnes mikroflyregisteret ute på nettet? Mikroflyene har jeg registrering som begynner på LN-Y** (*= wildcards) Har vært i hangaren her på flyplassen i Vadsø og knipsa noen bilder av LN-YIL. Men var litt intressert i hvilken type fly dette egentlig er, for regner med at det er flere ulike typer mikrofly.
Skrevet 13. juli 2001 23 år Lars, du kom meg i forkjøpet. Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 14. juli 2001 23 år Det er NAK som vedlikeholder registeret over micro i norge, gå til http://www.nak.no" TARGET=_blank>www.nak.no og trykk på linken til Micro, så på MelWin, så finner dere registeret der. Kan både søke på bestemt registrering eller få opp hele registeret. mvh, Kjell. [ 14-07-2001: Endret av: Kjell Engkrog ]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.