Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei alle!

Har klart å karre til meg billett til Prince sitt show i The 02-arena (millenniumsdomen) i London mot slutten av september..! Gleder meg no hemningsløst til det, men lurte på om noen hadde noen tips til hoteller og slikt i London.. Er overhode ikke kjent, men skal fly til Stanstead, og O2-arena er vel ganske så midt i byen såvidt jeg forstår..!

Hvordan kommer man enklest fra flyplassen inn i sentrum?

På forhånd takk :)

Skrevet

Godt valg! Har selv billetter til lørdag. :cool: O2 domen ligger øst i London. North Greenwhich. Den har en egen Express båt som går fra West End via London Bridge og dit. Ellers kan du hoppe på den grå linja(underground),Jubilee, som går til North Greenwhich.

Stanstead Express går fra flyplassen inn til Liverpool Street(sentralt i London) hvert kvarter. Kjapt og enkelt. Koster £12 så vidt jeg husker.(bruker bare Heathrow og BA nå)

Hoteller ja,dyrt..og ikke alltid så bra kvalitet på de billige alternativene. Jurys Inn,Doyle er et greit valg. Akseptabel god kvalitet(har selv bodd der før jeg flytta hit) til en grei nok pris. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …