Kristian Nafstad Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Her har jeg gjort en VNAS flight. Jeg strevde med å få tatt av tidsnok. Endelig kom jeg til ENGM helt fra EKCH (Kastrup). Jeg sa at jeg tar RW01L, for NAX tok RW01R. Også sa jeg final .. Her ser jeg at det står 1 person på rullebanen. Etterhvert står det enda en der .. Også får jeg da "CRASH!" Her tapte jeg mange FSPassengers poeng. Utrolig kjipt da, kunne ikke utføre en flight jeg hadde strevd med. Hva skjer med slike folk? Starte på Active Runway? Utrolig plagsomt at de ikke flytter seg .. De sier bare "Fly over!" Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Utrolig teit, at man skal fly, men allikevel ikke vite når man skal på banen. prøvd å fly på VATSIM? det er mye bedre. Siter
Kristian Nafstad Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Liker disse på FlightSim.no sin multiplayer jeg da .. Men kan prøve VATSIM, hva er det for noe? Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Forumet har en egen VATSIM avdeling. Du kan ta en titt der Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Skru av "allow collisions with other aircraft", så er problemet borte. Kollisjonsdeteksjon er uansett ikke FS sin sterkeste side, det er jo nok å være i det samme fylket som et annet fly, så krasjer man. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Skru av "allow collisions with other aircraft"' date=' så er problemet borte. Kollisjonsdeteksjon er uansett ikke FS sin sterkeste side, det er jo nok å være i det samme fylket som et annet fly, så krasjer man. [/quote'] Problemet med akkurat det er at man kan ikke slå av denne funksjonen i FS Passengers Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville vel også foreslått en go-around. Slike ting som dette kan jo faktisk skje i virkeligheten, og det er ingen pilot som hadde fortsatt landingen sin da. Håper jeg :whistle: Siter
PEtter blindheim Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Gå inn hit: C:\\Program Files\\Microsoft Games\\Flight Simulator 9\\FsPassengers\\config åpne more_config Endre følgende fra 0 til 1: DisableForceCrashDetection =1; // disable the "force crash detection" feature of FsP DisableForceCollideDetection =1; // disable the "force collide detection" feature of FsP :whistle: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Hva med en Go-around? Hvis man kommer med et stort fly som B777, A340, B747 osv., og det pluteslig dukker opp et annet fly på rwy etter "minimums", så kan det bli rimelig ubehagelig for passasjerene ombord i FsPassengers-flighten, og det koster poeng. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Gå inn hit:C:\\Program Files\\Microsoft Games\\Flight Simulator 9\\FsPassengers\\config åpne more_config Endre følgende fra 0 til 1: DisableForceCrashDetection =1; // disable the "force crash detection" feature of FsP DisableForceCollideDetection =1; // disable the "force collide detection" feature of FsP :whistle: Takker så meget for den infoen! Siter
Kristian Nafstad Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Takk .. Da skal jeg gjøre det Siter
Trond Meier Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hva med en Go-around? Hvis man kommer med et stort fly som B777' date=' A340, B747 osv., og det pluteslig dukker opp et annet fly på rwy etter "minimums", så kan det bli rimelig ubehagelig for passasjerene ombord i FsPassengers-flighten, og det koster poeng. [/quote'] Et krasj koster mer poeng Siter
TOS Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Men uavhengig av kor mange poeng du misstar i FSPax så burde det vere sjølvsagt at du ikkje startar på aktiv rullbane når du loggar deg på multiplayerserveren. Er rein skjær logikk. Siter
Frode Skibrek Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Kan ikke folk se til HELVETE å slutte å be folk ha seg på VATSIM? Det begynner å bli relativt irriterende at dere drittunger skal ødelegge for oss som prøver å være seriøse på serveren. Noen av oss gidder ikke VATSIM pga presset. BRUK HODET OG SLUTT Å KØDD. Så enkelt er det. Holder med Kristian på akkrurat dette, og viser til mitt innlegg: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=337841#Post337841 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.