Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

I Maddog2006 finnes det en mulighet for å legge inn en musikkfil som boarding-music. Det blir da slik at den sangen du har valgt,blir spilt over høytalerne i kabinen ved Boarding slik som i real life.

Men jeg trenger noe passende musikk, og da helst rolig og avslappende musikk, instrumental only.

Skrevet

Kanskje det hadde vært bra med The Alan Parsons Project? Satt faktisk og hørte gjennom et av albumene tidligere i uken. Da kan jeg anbefale albumet Try Anything Once, mulighet til å lytte på sampler her.Krever RealPlayer plugin.

Nå er det nok en kombinasjon av instrumental og instr/vokal på albumet, men de har veldig fine og lange instrumentalintroer på låtene. Faktisk så er låta Dreamscape (3:01) ren instrumentallåt og den tror jeg faktisk passer i settingen (svevende låt, med vindsus, gitar ++)

Det var mitt foreløbige forslag.

Mvh

Jonny

Skrevet

Husker ikke akkurat i hvilke flyselskap, men mener å ha huske å ganske ofte høre man spiller rolige instrumentaler med panfløytisten Georges Zamfir, f.eks. melodier som Adagio av Thomas Albinoni, Theme from "Limelight" av Chaplin, The Rose, Don't Cry For Me Argentina av Lloyd Webber osv. Kim.

Skrevet

Jeg vil anbefale noe av Howard Stern, han har komponert veldig mye bra i Ringenes Herre-trilogien! Det er mye avslappende og rolig musikk der :) Ellers har du Sigurd Rós, med blant annet Von.

Skrevet
Howard Shore iallefall ;)

Jeg føler jeg har sveket yndlingsfilmene mine :cry:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …