Skrevet 27. august 2007 17 år Første person (meg,) skriver en setning. F.eks Det er fine sko på nærmeste butikk. Neste person svarer på setningen og legger til en ny en i rim. Men jeg har ingen folkeskikk, og det er for meg helt banalt. Personen etter det gjentar da ved f.eks: Og jeg har masse mel jeg burde malt. Dette går ikke pga min store nesteklype. OSV OSV
Skrevet 27. august 2007 17 år På bua har dæm verdens beste brus Pepsi Max er petter's favoritt, Det smaker iallefall ikke dritt
Skrevet 27. august 2007 17 år Forfatter Men for å brenne brus må man gå noen skritt. verdt å nevne er det at jeg drikker eplebrennevin!
Skrevet 27. august 2007 17 år Fortynnes litt med flybensin, Og skylles ned med kaffegrut i munnvikene
Skrevet 27. august 2007 17 år Forfatter Det er alt som skal til for å imponere småpikene. Og det jeg liker best er å fiske etter smårips
Skrevet 27. august 2007 17 år Som jeg lurer med hjem, med lovnad om Q-tips. Men for den blir de ofte snytt.
Skrevet 27. august 2007 17 år Forfatter Fordi jeg lurer dem med til en Q-Tipsløs kahytt, hvor jeg trekker fram en skive med smør.
Skrevet 27. august 2007 17 år Forfatter At bare de som er registrert kan se! Men nok om det for denne gang!
Skrevet 27. august 2007 17 år Med en munter melodi blir dette en sang. Men nu petter, kor lang ska posten bli?
Skrevet 27. august 2007 17 år Forfatter Ja, det å løpe og tørke svette! Det kan du like greit spare deg.
Skrevet 29. august 2007 17 år Jeg stopper likegodt denne tråden, jeg. For i det norske språk finnes inget som rimer på, pølse.
Skrevet 29. august 2007 17 år Eirik L., jeg har en føl'se ( ) av at du overvurderer dine stoppeegenskaper
Skrevet 29. august 2007 17 år Det er på tide at jeg en ny historie skaper Nå er det høst og vintern står for tur.
Skrevet 29. august 2007 17 år Ja, for ghetto-Gry er den selve trøsten Men mot vinter, det lakker og lir
Skrevet 29. august 2007 17 år Jeg drømmer tilbake og erindrer et tall, akkurat 85 dager siden jeg sist spiste potetball.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.