Skrevet 27. august 2007 17 år Det har vært klart en god stund at MS kommer en Tog sim basert på FSX enginen. Navnet er bekreftet og blir MS Train Simulator 2. Synes det ser jævlig bra ut. Screenshots: (om noen orker, legg bildene i denne tråden). http://forums.uktrainsim.com/viewtopic.php?t=72821 Presse-kit fra Ms (filmklipp og bilder): http://www.megaupload.com/?d=MEBUW45N Info: “Train Simulator 2” Fact Sheet August 2007 Title: “Train Simulator 2” Publisher: Microsoft® Game Studios Developer: ACES Studio Format: DVD-ROM for Windows Vista operating systems ESRB Rating: Rating Pending Product Overview: “Train Simulator 2” introduces the entire world on rail, allowing users to explore rail anywhere in the world, or use tools to build their own highly detailed routes in a deeply immersive world. From the roar of the locomotive engine to the realistic signal switches on the track, down to the individual rivets, “Train Simulator 2” offers realism yet to be seen. Key Features: • World of Rails (WoR)— “Train Simulator 2” will deliver an entire world of railroad experiences, along with tools to customize, extend and share user created content. “Train Simulator 2” uses world wide data processing to model nearly all routes in the world and a toolset to build your own routes providing endless options to customize and share content. • Most realistic train simulation experience ever— TS2 will offer the truest simulation experience to those who love trains, with highly accurate locomotives and rolling stock from its look to the roar of its engine, hand-authored high accuracy routes from present and past, and core track, signal and physics systems. • Hi-Definition Living World— “Train Simulator 2” brings users closer to the world around them with greater detail and greater interaction. Terrain is highly detailed, passengers and train crews can be seen interacting with their environment, and sophisticated dispatching and train AI creates a depth of realism. Users will be able to share their experience or their hand authored routes with others via Games for Windows Live. • Simulation Legacy— Designed and developed by Microsoft’s Aces Studio, with over 25 Years of expertise developing best-in-class simulations. • Games for Windows franchise— “Train Simulator 2” will ship as a Games for Windows title with easier installation, reliability standards and support for key features of Windows Vista®, including the Games Explorer and Parental Controls. ######### The information contained in this fact sheet relates to a prerelease product that may be substantially modified before its first commercial release. Accordingly, the information may not accurately describe or reflect the product when first commercially released. This fact sheet is provided for informational purposes only, and Microsoft makes no warranties, express or implied, with regard to the fact sheet or the information contained in it. Microsoft, Windows and DirectX are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corp. in the United States and/or other countries. The names of actual companies and products mentioned herein may be the trademarks of their respective owners. For more information, press only: Eugene Oh, Edelman, (206) 223-XXXX, Eugene.ohXXXXXXedelman.com
Skrevet 27. august 2007 17 år Høres helt utrolig ut! Verdensomspennede rutenett å greier! Tro va fruen sier når jeg "bare" skal ta en svipptur med toget fra Bodø til Trondheim en lørdag... Regner med detaljene mangler på slike ruter, men det må da være et godt utgangspungt for nevenyttige designere!
Skrevet 27. august 2007 17 år Kanskje jeg skal droppe planene med Den Transsibirske Jernbanen og ta turen i MTS2 isteden. Det tror jeg hadde vært morro.
Skrevet 28. august 2007 17 år *hakeslepp* :o Knall grafikk i alle fall... Nok en sak å glede seg til!:grin:
Skrevet 28. august 2007 17 år Blir spennende å se hvor tett integrert det blir med FSX. Er nevnt at SDK blir svært lik. Kanskje kan mesh og objekter fungere rett inn? Utviklingsmessig vil nok Aces tjene mye på å gjenbruke mest mulig av FSX modulene, og markedsmessig vil det nok være svært lurt av Microsoft. Med salgssuksess for MTS2 så er det vel fare for at MS Ship Simulator lurer i det fjerne?
Skrevet 28. august 2007 17 år hadde vert litt stilig å kunne implementert trainsim inn til flightsim slik at både trainsimmere og flightsimmere hadde vert i samme spill
Skrevet 28. august 2007 17 år Trudde MS kanselerde hele prosjektet jeg :crazy: Spennende. Har MSTS1 og kommer til å kjøpe 2ern også når den kommer.
Skrevet 29. august 2007 17 år Selv har jrh laget Vossebanen til MSTS, men ga til slutt opp grunnet sløv pc og ufattelig knotete løsninger i editorene i MSTS.. Håper dette er forbedret i MSTS 2
Skrevet 29. august 2007 17 år Microsoft/Aces har ihvertfall store ambisjoner for simmene sine, det skal dem ha for Høres veldig spennende ut dette, og en revolusjon innen design av togsim, hvis det blir så bra som det innledningsvis ser og høres ut som. Men i følge UKTrainsim kan man ikke vente denne simmen på over et år enda, så jeg skal nok teste ut Kuju sin i mellomtiden. MSTS2 sin grafikk så forøvrig veldig FSX-aktig ut, ja Ser også ut som Norge er dekket fra Sør til nord også
Skrevet 15. oktober 2007 17 år Hei, Da ser det ut som den offisielle hjemmesiden til Microsoft Train Simulator 2 har sneket seg ut på nett. Den finnes her. Det er dog ikke så mye nytt der enda
Skrevet 16. oktober 2007 17 år Morsomt å se at Microsoft har trademark på "As Real As It Gets™". Det betyr da også at Train Simulator 2 også skal bli meget realistisk går jeg ut i fra. Hmmm.. hva om Microsoft finner ut: "Kanksje vi skal gå for en båtsim også når vi først er i gang med å bygge nok en simulator basert på FSX motoren"
Skrevet 16. oktober 2007 17 år Må si at det dette blir ganske så bra, har faktisk testet det... Det eneste som er litt minus er maskinkravene
Skrevet 16. oktober 2007 17 år Må si at det dette blir ganske så bra' date=' har faktisk testet det... Det eneste som er litt minus er maskinkravene [/quote'] Testet? MSTS2? Where?
Skrevet 17. oktober 2007 17 år Train Simulator 2 kansellert nyhetav Joachim Froholt' date=' 30. april 2004 Det blir ingen Train Simulator-etterfølger; Microsoft har kansellert Train Simulator 2. Det var nettstedet 3D Gamers som la merke til at produktsiden for Microsoft Train Simulator 2 var borte, og da de spurte Microsoft om grunnen til dette fikk de beskjed om at spillet var kansellert. - Beslutningen om å kansellere Train Simulator 2 ble tatt for en tid tilbake, og er basert på en lang og vanskelig vurdering av våre mål og tilbud. Vi vil fortsette å fokusere på simulatorspill, med titler som Microsoft Flight Simulator. Det vil si at togfrelste PC-spillere for øyeblikket kun har Auran sine fremtidige spill å se frem til. Dette australske selskapet lanserte for ikke så lenge siden Trainz Railroad Simulator 2004, og har i tiden etter lanseringen utgitt flere oppdateringer som legger til nye funksjoner. Auran har store planer for seriens fremtid, så alt ser ikke håpløst ut for tilhengere av denne nisjesjangeren.[/quote'] Ops. Det var i 2004. Srry
Skrevet 18. oktober 2007 17 år Forfatter Må si at det dette blir ganske så bra' date=' har faktisk testet det... Det eneste som er litt minus er maskinkravene [/quote'] Testet? MSTS2? Where? Han jobber i mikkesoft så vidt jeg husker. Eller er tester for dem. Tror jeg
Skrevet 20. oktober 2007 17 år Jeg skal begynne på jernbaneskolen i juni.. eller mars om jeg er heldig. Så det blir interessant å se hvor realistisk denne blir
Skrevet 25. februar 2008 16 år Ser at det har kommet noen forandringer på MSTS2 sin hjemmeside. Den er nå planlagt for en 2009-utgivelse. I tillegg er det lagt ut en del bilder, både av togene og scenery. Men det mest spennende er kanskje at den første videoen fra simmen er lagt ut. Jeg synes det ser bra ut til å være så tidlig i utviklingen Sjekk det ut her.
Skrevet 25. februar 2008 16 år Veldig spennende dette her Men jeg koser meg med Kuju Rail-Simulator imens.
Skrevet 25. februar 2008 16 år Jeg var veldig aktiv på train simulator en stund, kjøpte det faktisk gjennom forumet her Ser ikke bort ifra at jeg kommer til å investere i MSTS2.
Skrevet 25. februar 2008 16 år Veldig spennende dette her Men jeg koser meg med Kuju Rail-Simulator imens. Syns KRS er noe tull for å være ærlig.. Kanongod grafikk, men det stopper der egentlig... Nei, blir MSTS på meg fram til MSTS2 kommer
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.