Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leitet litt på internett, og så vidt jeg kunne se er det ingen kjente koder, men beste måten å tjene penger på er kjøp og salgt av skip. Visst du studerer prisen på skipene vil du se at de følger en sinuskurve(!), kjøp når prisen er på bunnen og selg på topp, og du blir rik

Skrevet

Her finner man spillet.

http://www.poc-xxl.com/

Er ikke så vanskelig å tjene masse penger mener jeg. Er bare å kjøpe nye skip så ofte man kan. Og forsøke å kjøpe forholdsvis gode skip, når de er billige.

Etter enstund kan man selge alle de mindre fartøyene og kjøpe feks Jahre Viking og andre megaskip, og pengene renner inn :)

Kjøpte SS Norway (belle france) og det var ikke noe god idé. Ble tap å ha den i drift gitt :D

Skrevet

Kan helt sikkert lykkes med å ha Belle France, er jo bare å gå inn å se på performance'en til skipet det, så ser jo man om man taper penger eller ei :)

Jeg tapte så det sang etter iallfall :) Bruker så hinsides med fuel.

Skrevet
Jeg satser på så mange Treylon(tror det er det de het) som mulig fra start. Deretter når den flåten er bygd opp' date=' gå for større skip. Jeg unngår tankere og passasjerbåter. [/quote']

Hmm, unngår tankere? De store tankerene har iallefall vært en gullgruve når jeg har spilt :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...