Sindre Holberg Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Driver med dette fantasiske spillet,,,, men kunne tenkt meg en gang og prøve og ha fullt av dyrskip ( feks cruiseskip til 250 mill )Så finnes det noen koder for og få penger?? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Så finnes det noen koder for og få penger?? Suksess er en fin "Kode" Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Leitet litt på internett, og så vidt jeg kunne se er det ingen kjente koder, men beste måten å tjene penger på er kjøp og salgt av skip. Visst du studerer prisen på skipene vil du se at de følger en sinuskurve(!), kjøp når prisen er på bunnen og selg på topp, og du blir rik Siter
Johan Luiggi Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Finnes det noen demo til spillet? Hvis nei gidder noen â gi meg en link til hvor jeg kan kjöpe det? Siter
Even Ericsson Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Her finner man spillet. http://www.poc-xxl.com/ Er ikke så vanskelig å tjene masse penger mener jeg. Er bare å kjøpe nye skip så ofte man kan. Og forsøke å kjøpe forholdsvis gode skip, når de er billige. Etter enstund kan man selge alle de mindre fartøyene og kjøpe feks Jahre Viking og andre megaskip, og pengene renner inn Kjøpte SS Norway (belle france) og det var ikke noe god idé. Ble tap å ha den i drift gitt Siter
Sindre Holberg Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Har 3 bella france, så bør kanskje selge dem, men cannberra funker fjell!! Siter
Even Ericsson Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Kan helt sikkert lykkes med å ha Belle France, er jo bare å gå inn å se på performance'en til skipet det, så ser jo man om man taper penger eller ei Jeg tapte så det sang etter iallfall Bruker så hinsides med fuel. Siter
Geir Teigo Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 kan du tysk?? http://dlh.net/cheats_Ports+of+Call+XXL_pc_ger_idx.html Og en enkel en: Hex cheat: Look in the savegame file the names up of your ships. Three bytes far find they the value 07, which you can modify in 01, in order to increase the attractiveness of the ships. kanskje den forrige ikke funker... Her er et saved game: http://www.1000waystocheat.com/pc/portsofcallxxl.html Siter
Einar Bendigtsen Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jeg satser på så mange Treylon(tror det er det de het) som mulig fra start. Deretter når den flåten er bygd opp, gå for større skip. Jeg unngår tankere og passasjerbåter. Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 ok...skal prøve det! Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 Forresten: går det ant å lage nye skip til poc og isåfall hvordan?? Siter
Even Ericsson Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Jeg satser på så mange Treylon(tror det er det de het) som mulig fra start. Deretter når den flåten er bygd opp' date=' gå for større skip. Jeg unngår tankere og passasjerbåter. [/quote'] Hmm, unngår tankere? De store tankerene har iallefall vært en gullgruve når jeg har spilt Siter
Lars Hassel Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 hvordan fungerer dette, er det payware eller freeware? syns jeg ikke fikk helt svaret på hjemmesidene:P hehe Mvh Lars Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 Payware...Hvis ikke kan du bare spillet 1 time på hvert spill, så må du starte et nytt et.. Siter
Lars Hassel Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 hehe, ja skjønner! Takk skal du ha:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.