Alexander Storvig Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Hei. Forleden dag holdt jeg på å letet etter kamerautsyr, denne gang leter jeg etter silke boxere. Nemlig av fargen "fucsia"(sterk rosa). Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette fra? Må være mulig å sende til Spania. Mvh Alex. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Du finner sikkert noen fine på ebay Siter
Lars B. Frostad Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 He he!! Jeg trodde jeg hadde sett det meste her på Flightsim.no etter alle mine år, men nei da! Jaggu klarer noen å sette en "ny standard" - godt å vite at man aldri står i fare for ikke å bli overrasket her inne lenger! (Og så "sterk rosa" da Alexander, er det noe vi bør vite om??) :grin: Siter
Truls Petter Elven Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Virker litt gay dette altså :whistle: Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Haha! Litt artig post dette ja. Prøv en undertøysbutikk for damer da vel Der finner du sikkert nok av rosa undertøy =) Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Silkeboksere er jo forferdelig ukomfortabelt å gå med også, synes iallefall jeg... Og i knallrosa blir det litt drøyt Men likte forslaget til Agnor, tror du finner noe i dameavdelingen :-P Siter
Arild Oldervoll Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 hmmm, kamerautstyr pluss rosa silkeboxer? For all del Siter
Alexander Storvig Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Okei okei, skal forklare meg. Jeg har et par silkeboksere selv, så har ei venninne sett disse, hun vil nå ha slike silke boxere i fargen fucsia. Hun har bursdag snart, så jeg tenkte å finne og kjøpe et par for henne, for morroskyld. Ikke noe galt i det vell? Går det greit med brukte? Nei. Prøv en undertøysbutikk for damer da vel \\ Der finner du sikkert nok av rosa undertøy =) Finner ikke der. Mvh Alex. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.