Ola Haldor Voll Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Vet ikke hvor mange av dere som faktisk bruker Steam - men dette så utrolig gøy ut. Team Fortress 2 har to trailere og et videoklipp ute på Steam for nedlasting. Og for de teknisk interesserte kan dere se dette videoklippet fra årets SIGGRAPH. Jeg gleder meg i allefall veldig! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Team Fortress 2 blir nok artig ja, spilte mye Team Fortress Classic i sin tid, så en ny versjon er absolutt ikke meg imot. Siter
Marius Sparby Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Gleder meg egentlig mest til Portals, men det er fordi jeg sjelden/aldri spiller CS/TF. Ser veldig kult ut, men. Siter
Michael A B Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Vet ikke hvor mange av dere som faktisk bruker Steam - men dette så utrolig gøy ut. Det ser utrolig bra ut, jeg ble fort interessert da jeg så den aller første traileren for en del måneder siden, dette skal jeg garantert prøve. Og steam er forøvrig genialt, spillene er billigere, og så lenge du har kjøpt et spill kan du bare laste det ned på nytt Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Jeg gikk i fella en gang.. Kjøpte Rail Road Tycoon 3, og tenkte ikke særlig over at det ikke fungerte i Vista før det var kjøpt og betalt. Når det ikke ville starte, tok jeg turen over til Steamforumet. Ingen andre hadde rapportet noe om dette. Tok kontakt med utvikleren, og de skjønte visst ikke helt hva Steam går ut på, så de ba meg om å avinstallere/reinstallere fra CDen... Ergo - får du lyst på Rail Road Tycoon 3 via Steam - ikke kjøp. Det funker ikke i Vista i alle fall.. 2'ern funker dog.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.