Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vet ikke hvor mange av dere som faktisk bruker Steam - men dette så utrolig gøy ut.

Det ser utrolig bra ut, jeg ble fort interessert da jeg så den aller første traileren for en del måneder siden, dette skal jeg garantert prøve.

Og steam er forøvrig genialt, spillene er billigere, og så lenge du har kjøpt et spill kan du bare laste det ned på nytt :)

Skrevet

Jeg gikk i fella en gang.. Kjøpte Rail Road Tycoon 3, og tenkte ikke særlig over at det ikke fungerte i Vista før det var kjøpt og betalt. Når det ikke ville starte, tok jeg turen over til Steamforumet. Ingen andre hadde rapportet noe om dette. Tok kontakt med utvikleren, og de skjønte visst ikke helt hva Steam går ut på, så de ba meg om å avinstallere/reinstallere fra CDen...

Ergo - får du lyst på Rail Road Tycoon 3 via Steam - ikke kjøp. :P Det funker ikke i Vista i alle fall.. 2'ern funker dog..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...