Skrevet 20. august 2007 17 år Er ikke helt proff når det gjelder datamaskiner, koblinger og programmer. Men jeg lurte litt på om man kan bruke to skjermer på en maskin?( tenker på FS, såklart :crazy:) Er forresten dette det rette forumet å poste denne slags spørsmål?
Skrevet 20. august 2007 17 år Er det to utganger på sjermkortet så går det bra.Har selv to kort med fire skjermer
Skrevet 20. august 2007 17 år Forfatter Da var jo det klart Men jeg har også hatt litt problem med FSX. Etter at jeg installerte service pakken gikk FS fortere, men når jeg var i cockpiten og åpnet GPS'en og skulle flytte på den, stoppet det opp og det kom en slags advarsel eller noe. Det sto noe om nvh4 /nhv4 disp_display slik har det vert flere ganger hvis jeg skal flytte på noen vinduer i fs. Feks overhead panel eller noen som helst vinduer under en flight. Det har skjedd flere ganger. Begynner å bli gal av det!! :eek:. Noen råd?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.