Gå til innhold

Tannlege ferie til Budapest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har vært uheldig med det originale gebisset man er utstyrt med, så kan dette være redningen for mange med så stive priser her i landet. :grin: (Dette er hva som skjuler seg bak munnmasken til tannlegen når du setter deg i stolen)( no offence tannleger)

Fins det ikke et pristilsyn som fastsetter normale priser for en tannlegestand?

Skrevet

fillern, skal til tannlegen i morra, og dette blir ikke billig. Har en herpa tann som minst må rotfylles samt trekke en visdomstann..

* grøss *

Jeg har heller aldri forstått hvorfor ikke tannhelse er subsidiert på lik linje med "vanlig" helse, det er jo like viktig syns nå jeg.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Ja, det var det jammen ikke lite forskjell :D

Skrevet
har heller aldri forstått hvorfor ikke tannhelse er subsidiert på lik linje med "vanlig" helse' date=' det er jo like viktig syns nå jeg. [/quote']

Helt enig. Vi er jo alle oppfordret til å leve sunnere på så mange vis for å få ned sykefraværet, men det er jo ikke så helt enkelt å spise sunn mat uten skikkelig tyggeredskap. Mange har ikke økonomiske ressurser til skikkelig tannhelsebehandling. :(

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...