Tom Knudsen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Ikke akkurat min type ferie, men med prisen i norge fortiden så tror jeg jammen meg jeg kunne tatt turen ja.. Sjekk forskjellen her http://eurodent.no/content/view/31/34/ Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hvis man har vært uheldig med det originale gebisset man er utstyrt med, så kan dette være redningen for mange med så stive priser her i landet. :grin: (Dette er hva som skjuler seg bak munnmasken til tannlegen når du setter deg i stolen)( no offence tannleger) Fins det ikke et pristilsyn som fastsetter normale priser for en tannlegestand? Siter
David Gabrielsen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 fillern, skal til tannlegen i morra, og dette blir ikke billig. Har en herpa tann som minst må rotfylles samt trekke en visdomstann.. * grøss * Jeg har heller aldri forstått hvorfor ikke tannhelse er subsidiert på lik linje med "vanlig" helse, det er jo like viktig syns nå jeg. Siter
Tom Knudsen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Ja det er sjukt det. I det minste bør en ha et tak på prisene. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Ja, det var det jammen ikke lite forskjell Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 har heller aldri forstått hvorfor ikke tannhelse er subsidiert på lik linje med "vanlig" helse' date=' det er jo like viktig syns nå jeg. [/quote'] Helt enig. Vi er jo alle oppfordret til å leve sunnere på så mange vis for å få ned sykefraværet, men det er jo ikke så helt enkelt å spise sunn mat uten skikkelig tyggeredskap. Mange har ikke økonomiske ressurser til skikkelig tannhelsebehandling. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.