Kristian Hagen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 hei jeg husker ikke passordet mitt, men når jeg skal skrive inn for å få nytt så man skrive noe annet også, men det husker jeg heller ikke så noen som veit hva jeg kan gjøre nå? Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Sjekke mailen? Eller trykke på glemt passord på vatsim sin side (vis det går) Siter
Kristian Hagen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Sjekke mailen? Eller trykke på glemt passord på vatsim sin side (vis det går) det går å trykke på glemt passord ja, men der så må jeg skrive inn ett ord som jeg ikke husker hva var Siter
Jan Kristiansen Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Da benytter du denne Vatsim Membership Så hjelper de deg eller send meg en mail vateud4 (at) vateud.org - så skal jeg hjelpe deg Siter
Kristian Hagen Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Da benytter du denne Vatsim Membership Så hjelper de deg eller send meg en mail vateud4 (at) vateud.org - så skal jeg hjelpe deg da kan jeg vel skrive på norsk også da?? ekke så god i engelsk Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hei Kristian Her er et forslag til en mail du kan sende. Nå har ikke jeg skrevet engelsk på lange tider, og får sikkert mange festlige kommentarer på dette, men men. :grin: PS! Siden det ikke er noen andre som har våget seg utpå så hopper jeg først :cool: Dear sir Sorry to bother You, but I have completly forgotten my password for connecting to the VATSIM network. The backup word, wich is supposed to beeing used to recover the password in this ackward situation, is also forgotten. This is a bit embarrasing, so will You please send me a PM to my e-mail account. Thank You! mailto:(Fyll ut din epost adresse) Best regards K. Hagen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.