Skrevet 20. august 2007 17 år Hei! Jeg vet det er en del her som driver med mikrofly, og jeg fant ut at jeg kun trenger teorien og 5 timer med instruktør for å få et fullverdig Mikro-sertifikat..(ikke med passasjerer riktignok) Jeg lurer mer på hvor fort disse rare fartøyene flyr, og ca hva de koster å fly i timen.. Spesielt disse glassfiber mikroene ser snertne ut.. Både timepris og airspeed varierer sikkert fra fly til fly, men sånn at jeg får en viss pekepinn.. har akkurat prøvd en motorglider med svak motor, og det var ganske gøy, bortsett fra at jeg gjerne skulle hatt mer hester:D Hvor store motorer er det på mikrofly egentlig? er 54hk for lite på et mikrofly også? Ser frem til svar, vurderer dette sterkt.
Skrevet 20. august 2007 17 år Den jeg flyr endel ligger vi ca i 75kts. Timesprisen i Narvik er 700kr. Husker ikke hva flytypen heter akkurat nå(rart navn)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.