Skrevet 19. august 2007 17 år Nå er høsten her og mange søker bolig rundt om kring. Her er noen brae annonsetekster jeg har plukket ut. Flirte like mye som på en god revy da jeg leste disse og dette var enda gratis! =) ------------------- Forskuddsleie 1 måned pluss depositum,1 års leiekontrakt , ikke røyk/dyr,referanser kreves som bes oppgitt i mail.,1 soverom, stue/ åpent allrom med kjøkken Fin møblert leilighet leies ut . Telefonselgere skal IKKE kontakte meg! Du bes sende mail med presentasjon og telefonnummer. Slik kan vi arrangere visning. Koselig og ikke nedslitt leilighet med møbler og ett soverom. Hvis du ønsker å prute eller ikke oppfyller de kriterier vi setter, vennligst ikke ring. Leiligheten leies ut møblert , så har du mange møbler er nok ikke dette noe for deg. Trådløst internett og parabol TV.Denne passer for enslig person til nød to personer. Denne ligger nært bussstopp, Giæverbukta og Åsgård sykehus/Norrønaområdet. Kjempefin leilighet.Leietaker flytter nå da han trenger mer plass for barn. (Du burde kanskje vurdere å oppsøke en reklame/annonseskole før du legger inn annonse. Tror de fleste potensielle leietakere har fallt av lasset) =) ------------------------------ Møblert hybelleilighet ved isrenna med egen inngang. Gå avstand 8 min til UiTø/UNN. Inneholder blant annet flislagt bad med varmekabler, kjøkkenkrok, vaskemaskin og parkerings plass. Leie 4900,- inkl. strøm. Leies ut til en ikke-røykende student, helst medisin std. Ingen dyr. (Jeg kjenner mange medisinstudenter som jammen ikke er prestesønner eller døtre akkurat. Hvis utleier regner medisinstudenter som en garanti for problemfri leie, bør han vel kanskje revurdere sitt syn på samfunnet) ------------------------------ Mange flere sinnsyke annonsetekster som man gapskratter av. Ei jente søkte leilighet i Tromsø i avisa for en stund siden. Hun kunne opplyse om at med på flyttelasset hadde hun 7 høner og en hane, slik at utleier var klar over dette =)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.