Skrevet 16. august 2007 17 år Jeg og Audun satt å prata litt på MSN, og etterhvert sendte han meg noen bilder fra et flystevne. Med kommentaren "Kult! Med litt effekter og sånn ser det jo ut som det kunne vært coveret på et spill!" Så var det gjort - vi ble begge gira på å lage noe ut av hans foto. En av de han sendte var dette. Min ble kanskje ikke så "spillcover-vennlig" - men her er resultatet etter ca en halvtimes leking..
Skrevet 16. august 2007 17 år Timene gikk fort mens vi holdt på med dette! Her er mine før og etter-bilder: Ble ikke helt fornøyd med "ilden" fra maskingeværene, men skyene ble jeg ganske forøyd med.
Skrevet 16. august 2007 17 år Tøft! Men jeg vil synes det første bildet var bedre hvis man kunne sett fargene på eksplosjoner og slikt på bakken, og om selve flyet hadde vært litt tydeligere
Skrevet 16. august 2007 17 år Forfatter Marius A.H.. Var vanskelig nok å oppdrive bilder fra lufta, og jeg ønsket en ancient WW2-look på den med mye støy og drit! Farger back then ville ikke fungert.. Kommer en ny kjappis snart tror jeg. Er dautrøtt..
Skrevet 16. august 2007 17 år Hehe, det har du vel rett i, Ola Det siste bildet der ble tøft!! Prøv å sett inn et till fly forran de andre hvor hele flyet synes Og kansje noen maskingeværskudd og slikt? ;P
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.